دیجیتال مارکتینگ

با توجه به این که بازاریابی سنتی هر لحظه کم اثرتر می شود چه به عنوان یک بازاریاب آینده نگرو یا مدیر عامل کسب و کار های بزرگ و یا کوچک  ، می دانید که باید راهی بهتر وجود داشته باشد.و آن را وارد کردن بازاریابی محتواست

 

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب هدف مورد استفاده قرار می گیرد در نهایت ، برای موجب سودآوری و افزایش فروش می شود

شما  محتوای مرتبط و مفیدی در حیطه تخصص خدمت و یا کالای خود  را در اختیار مشتری خود قرار می دهید تا به آنها در حل مشکلات کمک کند.

بازاریابی محتوا توسط تمام برند های برجسته استفاده می شود

تحقیقات سالانه ما نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. در واقع تمامی سازمانها و کسب و کارهای برجسته در جهان ، از جمله P&G ، مایکروسافت ، سیسکو سیستمز ، و جان دیر از بازاریابی ت محتوا استفاده می کنند . همچنین توسط مشاغل کوچک و فروشگاه های یک نفره در سراسر جهان توسعه و اجرا شده است. و سوال اینجاست که چرا؟ و جواب خیلی کوتاه است :چون کار می کند.

 

بازاریابی محتوا برای شما - و مشتریان شما مفید است

به طور خاص ، سه دلیل اصلی برای شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند وجود دارد:

  • افزایش فروش
  • صرفه جویی در هزینه
  • افزایش مشتریان وفادار

 

محتوا حال - و آینده - بازاریابی است

برگردید و یک بار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید ، اما این بار موارد مهم و ارزشمند را حذف کنید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زباله های اطلاعاتی است که از شرکت هایی که سعی در فروش "چیزهایی" به شما دارند ، دریافت می کنید. شرکت ها دائماً اطلاعات را برای ما ارسال می کنند - فقط در بیشتر مواقع چندان مرتبط و ارزشمند نیست (می توانید هرزنامه بگویید؟).

بازاریابی بدون محتوای عالی غیرممکن است

صرف نظر از اینکه از چه نوع تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنید ، بازاریابی محتوا باید بخشی از روند شما باشد ، نه چیزی جداگانه. محتوای با کیفیت بخشی از انواع بازاریابی است:

 

  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوایی قبل از استراتژی شبکه های اجتماعی شما است.
  • سئو: موتورهای جستجو به کسب و کارهایی که محتوای با کیفیت و ثابت منتشر می کنند پاداش می دهند.
  • روابط عمومی: استراتژی های موفقیت آمیز روابط عمومی به مسائلی که خوانندگان به آن اهمیت می دهند و نه تجارت آنها رسیدگی می کنند.
  • PPC: برای کار PPC ، شما به محتوای عالی پشت آن احتیاج دارید.
  • بازاریابی ورودی: محتوا هدایت ترافیک ورودی منجر می شود.
  • استراتژی محتوا: استراتژی محتوا بخش اعظمی از استراتژی های بازاریابی است.

اگر مشتری های شما منتظر دریافت بازاریابی شما باشند چه می کنید؟ اگر وقتی آن را دریافت کردند ، از طریق چاپ ، ایمیل ، وب سایت ، 15 ، 30 ، 45 دقیقه را با آن سپری کردند چه؟ اگر آنها آن را با همسالان خود به اشتراک بگذارند چه؟

 

اکنون بهتر می توانید درک کنید که بازاریابی محتوا چه تاثیر گسترده ای می تواند بر کسب و کار شما داشته باشد .